رییس شورای اسلامی شهر یزد؛

 تصویب بودجه 660 میلیارد تومانی شهرداری یزد

رییس شورای اسلامی شهر یزدگفت:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده درصدی از بودجه امسال شهرداری برای خلاقیت و ایده‌پردازی به منظور توسعه شهری اختصاص یافته است.

غلامعلی سفید رییس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه بودجه سال 97 شهرداری یزد نسبت به سال 96 تغییری نکرده است گفت:اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جلسه فوق العاده خود ، بودجه 660 میلیارد تومانی شهرداری یزد را تصویب کردند.

غلامعلی سفید با بیان این‌که خوشبختانه در این دوره شورای اسلامی شهر یزد حساسیت بسیار زیادی برای استفاده از صرف هزینه دارد، افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده درصدی از بودجه امسال شهرداری یزد برای خلاقیت و ایده‌پردازی به منظور توسعه شهری اختصاص یافته است.

وی گفت :از کل بودجه تصویب شده ، ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد مربوط به هزینه های جاری است .

غلامعلی سفید حمایت از ایده‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف شهری را یکی از رویکردهای بودجه 97 شهرداری یزد دانست و گفت: برای اولین بار به مرکز خلاقیت شهرداری یزد ردیف بودجه اختصاص داده شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود:در بودجه سال ۹۷ شهرداری، توجه به بخش حمل و نقل و پیاده محور کردن شهر بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده است.

سفید خاطر نشان کرد : مسئولان و دست‌اندرکاران شهرداری ، پرهیز از هرگونه تشریفات و اسراف را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این‌که درآمد شهرداری از جیب تک تک مردم تهیه و تأمین می‌شود، گفت: استفاده درست و بهینه از سرمایه مردم امانتی مهم در دست شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد است.

انتهای پیام/ ی

 بودجه شهرداری یزد تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.